ANN: code generator for hierarchic data structures

Heiner Kücker

Hi comp.lang.java.programmer,

i have written an code generator for hierarchic data structures.

http://www.heinerkuecker.de/Hierarchy.html

The code generator creates for hierarchic data structures,
which defined in a definition file,
all neccessary java source classes and an code artefact
for building the data structur and a code artefact for
iterating over the generated data structure.

The notation in the definition file is similary to java,
i think, this is easy to understand.

--- german version ---

ich habe auf der Basis meines DomainParsers einen
Codegenerator für hierarchische Datenstrukturen
geschrieben.

http://www.heinerkuecker.de/Hierarchy.html

Der Codegenerator erzeugt für hierarchische Datenstrukturen,
die in einer Definitionsdatei beschrieben werden, alle notwendigen
Klassen und ein Code-Artefakt zum Erzeugen sowie ein Code-Artefakt
zum Durchlaufen (Abarbeiten) der generierten Struktur.

Die Notation ist Java-ähnlich gehalten und
hoffentlich leicht zu verstehen.

--
Heiner Kuecker
Internet: http://www.heinerkuecker.de http://www.heiner-kuecker.de