gevraagd: 2 ASP-scriptjes

Discussion in 'ASP General' started by Charlotte, Nov 14, 2007.

  1. Charlotte

    Charlotte Guest

    hallo,

    1)
    kan mij iemand een ASP-script bezorgen dat hetvolgende kan :

    de bedoeling is om automatisch de namen van de sub-directories uit één
    bepaalde directorie uit te lezen en deze in een <ul> <li> te plaatsen

    dus in de map TEST staan de volgende submappen TEST1 , TEST2 , TEST3 en
    TEST4
    het ASP-script maakt daar automatisch dit van:
    <ul>
    <li>TEST1</li>
    <li>TEST2</li>
    <li>TEST3</li>
    <li>TEST4</li>
    </ul>

    en van zodra ik (via FTP) een submap extra maak in de dir TEST
    dat die submap automatisch wordt opgenomen in de <ul> <li>

    = = = = =

    2)
    en kan mij iemand een ASP-script bezorgen dat hetvolgende kan :

    leest de inhoud van een bepaalde dir en haalt automatisch alle namen van de
    bestanden op, meerbepaald de JPG-bestanden
    de bedoeling is om daar een fotoalbum van te maken
    en van zodra er een JPG wordt geuploaded (via FTP) dat die JPG automatisch
    verschijnt in de webpagina, zonder dat er iets moet gewijzigd worden aan de
    code

    = = = = =

    een gelijkaardig systeem voor de DIR's en voor de JPG's heb ik reeds, maar
    dat is met PHP geschreven,
    doch ik zou dit liever afhandelen met ASP

    veel dank bij voorbaat,

    charlotte
    Charlotte, Nov 14, 2007
    1. Advertising