gevraagd: 2 ASP-scriptjes

Charlotte

hallo,

1)
kan mij iemand een ASP-script bezorgen dat hetvolgende kan :

de bedoeling is om automatisch de namen van de sub-directories uit één
bepaalde directorie uit te lezen en deze in een <ul> <li> te plaatsen

dus in de map TEST staan de volgende submappen TEST1 , TEST2 , TEST3 en
TEST4
het ASP-script maakt daar automatisch dit van:
<ul>
<li>TEST1</li>
<li>TEST2</li>
<li>TEST3</li>
<li>TEST4</li>
</ul>

en van zodra ik (via FTP) een submap extra maak in de dir TEST
dat die submap automatisch wordt opgenomen in de <ul> <li>

= = = = =

2)
en kan mij iemand een ASP-script bezorgen dat hetvolgende kan :

leest de inhoud van een bepaalde dir en haalt automatisch alle namen van de
bestanden op, meerbepaald de JPG-bestanden
de bedoeling is om daar een fotoalbum van te maken
en van zodra er een JPG wordt geuploaded (via FTP) dat die JPG automatisch
verschijnt in de webpagina, zonder dat er iets moet gewijzigd worden aan de
code

= = = = =

een gelijkaardig systeem voor de DIR's en voor de JPG's heb ik reeds, maar
dat is met PHP geschreven,
doch ik zou dit liever afhandelen met ASP

veel dank bij voorbaat,

charlotte

Mike Brind

http://www.brainjar.com/asp/dirlist/ should help