How to set up a vertical scroll bar for my datagrid control?

Discussion in 'ASP .Net Datagrid Control' started by Mircea Pleteriu, Jul 15, 2003.

  1.
    Mircea Pleteriu, Jul 15, 2003

  2. Mircea Pleteriu

    Tudor Guest

    "Mircea Pleteriu" <> wrote in message news:<>...

    salut,

    pune gridu' intr-un control "div" si seteaza proprietatile la div
    astfel incat sa afiseze bara verticala...chestia asta se face din
    click-click.

    tudor

    Tudor, Jul 15, 2003

  3. What you have written is like FORTRAN for me. :(
    Pls try in English. :(

    Sukesh Ashok Kumar
    Brain Behind - www.v4cnet.com
    Microsoft MVP .NET