    Kan men deze waarde 'something' in een variabele plaatsen via een Javascript
    om daar verder te bewerken?

    Willy
    Willy, Nov 15, 2006
    1. Advertising

  2. Willy

    Els Guest

    Willy wrote:

    > Kan men de inhoud van een teksvak in een javascript-variabele plaatsen?
    > Voorbeeld:
    > form>
    > <input name=userInput type=text value="something">
    > </form>
    > Kan men deze waarde 'something' in een variabele plaatsen via een Javascript
    > om daar verder te bewerken?

    Ik denk dat dat misschien wel kan, maar als je je vraag in het Engels
    stelt, zijn er een hele hoop meer mensen die kunnen reageren. Mijn
    Nederlands is heel erg goed, maar mijn JavaScript kennis vrijwel
    nihil, dus aan mij heb je verder niets ;-)

    --
    Els http://locusmeus.com/
    accessible web design: http://locusoptimus.com/
    Els, Nov 15, 2006
    1. Advertising

  3. Willy

    Willy Guest

    "Els" <> schreef in bericht

> [...]

    > Nederlands is heel erg goed, maar mijn JavaScript kennis vrijwel
    > nihil, dus aan mij heb je verder niets ;-)

    Precies Els had ik intussen ook gezien maar toch bedankt.

    Willy
    Willy, Nov 15, 2006
    1. Advertising