Inhoud van tekstvak manipuleren

Willy

Kan men de inhoud van een teksvak in een javascript-variabele plaatsen?
Voorbeeld:
form>
<input name=userInput type=text value="something">
</form>
Kan men deze waarde 'something' in een variabele plaatsen via een Javascript
om daar verder te bewerken?

Willy

Els

Willy said:
[...]

Ik denk dat dat misschien wel kan, maar als je je vraag in het Engels
stelt, zijn er een hele hoop meer mensen die kunnen reageren. Mijn
Nederlands is heel erg goed, maar mijn JavaScript kennis vrijwel
nihil, dus aan mij heb je verder niets ;-)

Willy

Els said:
[...]

Precies Els had ik intussen ook gezien maar toch bedankt.

Willy