problem z prostym prgramikiem ;p

Discussion in 'C Programming' started by p|OtrEk, Jul 12, 2005.

  1. p|OtrEk

    p|OtrEk Guest

    Napisalem sobie oto taki twor w celach edukacyjnych. Dolaczam testowy plik;p
    Gdyby sie znalazl jakis cierpliwy czlowiek i odpowiedzial mi na pare pytan
    bede niezmiernie wdzieczny;
    1. Czemu recv gubi znaki? np w czesci motd bywa pociety, a i freenode'owskie
    notice VERSION czasem nie dochodzi. cos z tym stringiem nie tak :D?
    2. Czemu nic po pierwszym wywolaniu recv() nie dochodzi do serwera? Hmm wiem
    ze O_NONBLOCK ustawia ale czekanie this->wait(1000,4) tez nie daje nic
    3. Jak sie polaczyc do socketa z O_NONBLOCK?? bo juz nie mam pomyslow, poki
    co to olalem i wylaczam ta flage w connect

    *------ tu sa te pliki
    http://metawire.org/~lysek/common.cpp
    http://metawire.org/~lysek/common.h
    http://metawire.org/~lysek/constants.h
    http://metawire.org/~lysek/inet.cpp
    http://metawire.org/~lysek/inet.h
    http://metawire.org/~lysek/test.cpp
    *------

    --
    << pozdrawiam
    << p|OtrEk | gg# 0x3e8f7c | gentOo.linuX
    p|OtrEk, Jul 12, 2005

  2. p|OtrEk

    Richard Bos Guest

    p|OtrEk <> wrote:

    > Napisalem sobie oto taki twor w celach edukacyjnych. Dolaczam testowy plik;p

    Waar voor den duvel haal je het idee vandaan dat de lezers van deze
    groep Pools kunnen lezen? Schrijf Engels, zoals alle fatsoenlijke
    Usenet-burgers.

    Richard
    Richard Bos, Jul 12, 2005

  3. Re:[OT] problem z prostym prgramikiem ;p

    Richard Bos wrote:

    >> Napisalem sobie oto taki twor w celach edukacyjnych. Dolaczam testowy plik;p

    > Waar voor den duvel haal je het idee vandaan dat de lezers van deze
    > groep Pools kunnen lezen? Schrijf Engels, zoals alle fatsoenlijke
    > Usenet-burgers.

    Mmmm.. Usenet-burgers (drools)

    Andrey
    Andrey Tarasevich, Jul 12, 2005
  4. p|OtrEk wrote:
    > Napisalem sobie oto taki twor w celach edukacyjnych. Dolaczam testowy plik;p
    > Gdyby sie znalazl jakis cierpliwy czlowiek i odpowiedzial mi na pare pytan
    > bede niezmiernie wdzieczny;
    > 1. Czemu recv gubi znaki? np w czesci motd bywa pociety, a i freenode'owskie
    > notice VERSION czasem nie dochodzi. cos z tym stringiem nie tak :D?
    > 2. Czemu nic po pierwszym wywolaniu recv() nie dochodzi do serwera? Hmm wiem
    > ze O_NONBLOCK ustawia ale czekanie this->wait(1000,4) tez nie daje nic
    > 3. Jak sie polaczyc do socketa z O_NONBLOCK?? bo juz nie mam pomyslow, poki
    > co to olalem i wylaczam ta flage w connect
    >
    > *------ tu sa te pliki
    > http://metawire.org/~lysek/common.cpp
    > http://metawire.org/~lysek/common.h
    > http://metawire.org/~lysek/constants.h
    > http://metawire.org/~lysek/inet.cpp
    > http://metawire.org/~lysek/inet.h
    > http://metawire.org/~lysek/test.cpp
    > *------
    >
    > --
    > << pozdrawiam
    > << p|OtrEk | gg# 0x3e8f7c | gentOo.linuX
    > << echo mail | sed 's/__NOSPAM//g'

    By posting in Polish, you are limiting the pool of possible responders
    to, well, a very few if any of the readers of this newsgroup.

    >From the few words I understand, your questions are likely off topic in

    comp.lang.c, as socket programming and interprocess communcation are
    system
    specific. Perhaps comp.unix.programmer (in English) would be a better
    bet. And if your .cpp extensions mean c++ and your questions are not
    related to sockets but rather the language, comp.lang.c++ would be the
    place to go.

    -David
    David Resnick, Jul 12, 2005
  5. p|OtrEk

    Sensei Guest

    p|OtrEk wrote:
    > Napisalem sobie oto taki twor w celach edukacyjnych. Dolaczam testowy plik;p
    > Gdyby sie znalazl jakis cierpliwy czlowiek i odpowiedzial mi na pare pytan
    > bede niezmiernie wdzieczny;
    > 1. Czemu recv gubi znaki? np w czesci motd bywa pociety, a i freenode'owskie
    > notice VERSION czasem nie dochodzi. cos z tym stringiem nie tak :D?
    > 2. Czemu nic po pierwszym wywolaniu recv() nie dochodzi do serwera? Hmm wiem
    > ze O_NONBLOCK ustawia ale czekanie this->wait(1000,4) tez nie daje nic
    > 3. Jak sie polaczyc do socketa z O_NONBLOCK?? bo juz nie mam pomyslow, poki
    > co to olalem i wylaczam ta flage w connect

    I don't understand anything but O_NONBLOCK and wait(). What are you
    talking about? Try your pl.* newsgroup if you don't speak english,
    otherwise, write in english.
    Sensei, Jul 12, 2005
  6. p|OtrEk

    CBFalconer Guest

    Andrey Tarasevich wrote:
    > Richard Bos wrote:
    >>
    >>> Napisalem sobie oto taki twor w celach edukacyjnych. Dolaczam
    >>> testowy plik;p

    >> Waar voor den duvel haal je het idee vandaan dat de lezers van
    >> deze groep Pools kunnen lezen? Schrijf Engels, zoals alle
    >> fatsoenlijke Usenet-burgers.

    > Mmmm.. Usenet-burgers (drools)

    I think we've got Polish, Dutch, English, and McDonalds here. :)

    CBFalconer, Jul 12, 2005