RE: Python Users Nederland - python-nl mailing list

Discussion in 'Python' started by Klaus Muller, Dec 23, 2004.

  1. Klaus Muller

    Klaus Muller Guest

    Ik zal aan deze bijeenkomst deelnemen.

    Ik ben de developer van SimPy (Simulation in Python). Als er belangstelling
    bestaat, kan ik op een van de toekomstige meetings een presentatie over
    SimPy geven.

    Klaus Müller
    simpy.sourceforge.net

    Klaus Muller, Dec 23, 2004