Un moment de votre temps ,pas plus

Discussion in 'HTML' started by asda059@gmail.com, Jan 15, 2009.

  1. Guest

    Un moment de votre temps ,pas plus

    A second of your time not more than that

    Un Segundo de tu tiempo y no mas

    åá ÃäÊ....
    Etes-vous

    Are You.....

    Are You..... Eres…

    ãÓáã Ãæ ãÓíÍí Ãæ íåæÏí¿¿
    muslim,chrétien ou juif

    Muslim or Christian or Jew

    Mulsulmaro, Cristiano, o Judio?

    ÔíÚí Ãæ Óäí ¿¿
    Etes-vous
    chiite ou sunnite

    Shiite or Sunni¿

    Shiite o Sunni?

    ÚÑÈí Ãæ ÃãÑíßí Ãæ ãä Ãí ÌäÓíÉ¿¿
    Etes -vous
    d'arabe, d'amérique ou de toute nationalité

    Arab or American or any other nationality?

    Arabe, Americano, o de alguna otra nacionalidad?

    ÊÇÈÚ áÃí ÍÒÈ ÓíÇÓí¿¿
    appartenez-vous à aucune partie politique

    Follower of a particular political group?

    Segidor de algun grupo politico en particular?

    Êãáß ãÔÇÚÑ æÃÍÇÓíÓ
    avez-vous des sentiments et des émotions

    Do You have feelings

    Tienes sentimientos?

    ÊÚÑÝ ÇáÍÞ¿¿
    savez-vous le droit

    Do you know what justice is?

    Sabes lo que es la justicia?

    áÇ ÈÏ Çä Êßæä ÊÍÞÞ ÃÍÏ åÐå ÇáÇãæÑ..
    tu doit etre l'un de ces choses
    You must be accommodating one of these things

    Tienes que estar en alguna de estas categorias…

    æ ÃíÇð ßäÊ..... æãåãÇ ßäÊ
    et tout ce que vous.. quel que soit vous

    whoever you are

    Quien sea que eres

    ÝÃäÊ Ýí ÇáÈÏÇíÉ
    ÅäÓÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇä
    tu es d'abord un homme
    You are still a human in the first place

    En primer lugar sigues siendo humano

    æ ÃäÇ ÃÚÊÑÝ ÈÃääí..
    je dois avouer que

    I confess that I

    Te confieso que yo…

    *ÞÏ áÇ ÃÌíÏ ÇáÊÍÇæÑ ãÚß ÈáÛÊß...
    peut être je suis incapable de vous communiquer avec votre langue

    that i may not know how to discuss things with you in your language

    Que talvez yo no pueda discutir cosas contigo en tu language..

    *æÞÏ áÇ ÃÚÑÝ ßíÝ ÃÕá Åáì ÚÞáß æ ÈãÇÐÇ ÊÝßÑ..
    peut être je sais pas comment accéder à votre esprit et que pensez
    vous

    i may not know how you think and what you think about

    Que talvez yo no sepa lo que piensas

    *áßä ÇáÕæÑ åí áÛÉ ÚÇáãíÉ ÊÌãÚäÇ ãËáãÇ ÊÌãÚäÇ ÇáÅäÓÇäíÉ..
    mais l'image est un langage universel qui nous rassemble en tant que
    notre humanité

    however pictures are the language of the whole world it unites us the
    way humanity gathers us

    Pero las fotos son un lenguage en todo el mundo que une la humanidad

    *æ ÞÏ íßÐÈ ÇáÅÚáÇã Ãæ ÃßÐÈ ÃäÇ Ãæ ÇáØÑÝ ÇáÂÎÑ
    áßä ÇáÕæÑ æÇáæÇÞÚ åãÇ
    Úíä ÍÞíÞÉ
    æáä ÊßÐÈ ÇáÕæÑ...!!!
    l'information ou n'importe quelqu'un peut mentir,mais
    les images et la réalité sont la vérité

    The media may lie or I may lie or the other side may lie
    Despite these issues pictures and reality assign the truth
    Pictures Won't Lie...!!!
    “The way a cliché says, a picture is worth more than thousand words”

    Los medios nos pueden mentir o talvez yo les mienta o el otro lado nos
    puede mentir
    A pesar de estas imágenes de asuntos y realidad asigna la
    verdad
    Las fotos no nos mienten
    “The way a cliché says, a picture is worth more than thousand words”

    “Una foto vale mas que mil palabras

    Åääí

    *áÇÇ ÃÑíÏ ãäßã ÏãÚÉ ÔÝÞÉ..

    je ne veux pas de vous une larme de pitié

    Don't want from you a tear of sympathy
    Yo no quiero de ti una lagrima o tu simpatia

    *æáÇ ÃÑíÏ ßáãÉ ãÌÇãáÉ ..æáÇ ÕÑÎÇÊ ÇÓÊäßÇÇÑ

    je ne veux pas un mot de courtoisie...ni des cries de condamnation

    nor a complimentary word..nor cries of denunciation

    Ni tampoco una palabra de compliment ni tampoco los gritos de denuncia

    ÃÑíÏ ÝÞØ
    ßáãÉ ÍÞ
    æ ãæÞÝ ÑÌæáÉ æÅäÓÇäíÉ
    ÊÑÖí Èå ÖãíÑß

    je veux seulement

    un mot de justice
    et une position de virilité et d'humanité

    I Only Want
    Word of truth and to have a manhood stand with a humanitarian humanity
    that would please your conscience

    Yo solo quiero

    La palabra de la verdad y para tener un soporte de virilidad con una
    humanidad humanitarian

    Eso complaceria la conciencia

    ÃÑíÏ ÝÞØ

    Ãä ÊÛãÖ ÇáÚíä ÞáíáÇð æÊÊÎíá ÇÈäß Çæ ÃÎÊß Ãæ ÃÈÇß Ãæ ãä ÊÍÈ ãßÇä åÄáÇÁ
    ÇáÔåÏÇÁ..

    je veux seulement , que vous fermez les yeux et imaginez votre fils,
    votre sœur, votre père, ou ceux que vous aimez à la place de ces
    MARTYRS

    I Only want
    To close your eyes for a short time and imagine your son or daughter
    or your father or anyone of whom you love in the place of those
    martyrs

    Yo solo quiero
    Que sierres tus ojos por un minute e imagines a tu hijo/a o tu padre o
    cualquier persona que amas in el lugar de esos martires

    áÇÈÏ Ãäß ÓÊÕÑÎ áÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ

    absolument vous allez crier nooooon

    You would definitely Scream NOOOOOOO
    Definitivamente gritaras NOOOOOOO

    ÅÐÇð ÇÕÑÎåÇ ÌåÑÇð Ýí æÌå ÇÓÑÇÇÆíá Èßá ÇáæÓÇÇÇÇÇÆá
    alors criez nom publiquement à l'encontre d'Israël par tous les moyens

    Then Yell it Out loud with all kind of methods in the face of Israel

    Entonces Grítelo en voz alta con toda clase de métodos ante
    Israel

    ÝÅä ãä ÑÃíÊåã Ýí ÇáÕæÑ áåã ãä íÍÈæåã æãä íÕÑÎ áÃÌáåã áÇÇÇÇ
    áßä ÇÓÑÇÆíá ÊÓßÊå æÊÎÝí ÕæÊå..

    car ceux que vous avez vu dans les photos ont leurs parents qui crient
    non pour eux; mais Israël leur fait taire

    What You Just saw in these Photos have people that loves them and have
    someone to yell for them
    and say NOOO
    However Israel silence them and disguise their voices

    Lo que acaba de ver en estas fotos con personas que les ama y tiene
    que gritar por alguien y decir NOOO
    Sin embargo Israel los calla y disfraza sus voces

    ÃÏÚæßóö ÈÇÓãí ÇäÇ
    ÃÎÊß Ýí ÇáÅäÓÇÇäíÉ..

    Je vous invite
    moi votre sœur en humanité

    I invite You with my name; your sister in humanity

    Yo Le invito con mi nombre; su hermana en la humanidad

    ÊÊÑß åäÇ ÈÕãÉ ÈÑÏ ÇäÓÇäí ¡ ÈÏÚÇÁ ÕÇÏÞ áÅÎæÇääÇ Ýí ÞØÇÚ ÛÒÉ ¡ áÇ ÊÈÎá
    Úáíåã ÈÑÏ ÕÇÏÞ æÏÚÇÁ ãä ÇáÞáÈ Ýåã ÇÎæÇäß æíÍÊÇÌæä áãÓÇäÏÊß ÈÇáÏÚÇÁ
    ÇáÕÇÏÞ Úáì ÇáÇÞá

    de passer ici et laisser une réponse humanitaire et une prière sincère
    à nos frères dans la bande de GAZAH

    For you to pass here and leave a humanitarian comment, with a prayer
    from your heart for our brothers and sisters in Gaza, don't be stingy
    and pray for them from your heart because they're your brothers and
    sisters who need support from you with at least a strong deep feeling
    filled with prayers

    Para que usted pase aquí y dejen un comentario humanitario, con
    una oración de su corazón para nuestros hermanos y
    hermanas en Gaza, no ser tacaño y orar por ellos desde el
    corazón porque son tus hermanos y hermanas que necesitan el
    apoyo de ustedes con al menos un fuerte sentimiento profundo lleno de
    oraciones

    æ Ãä Êßæä ãÚí
    ÕæÊ Ãåá ÛÒÉ Ýí ÇáÚÇáã
    Je vous invite d'etre avec moi
    Voix de la population de GAZAH dans le monde
    and to be with me
    a voice for Gaza people in this world
    y para ser conmigo
    una voz para las personas de Gaza en este mundo

    http://nawasreh.com/samieo/images-v5p2dsal3j.jpg

    http://nawasreh.com/samieo/images-get-12-2008-a9rc3mjc.jpg

    http://nawasreh.com/samieo/images-71207464nw6.gif

    http://nawasreh.com/samieo/images-9anb2ohuio.jpg

    http://nawasreh.com/samieo/images-FGF.jpg

    http://nawasreh.com/samieo/images-DGGdy06781.jpg

    http://nawasreh.com/samieo/images-get-12-2008-tsz5qb95.jpg

    http://nawasreh.com/samieo/images-get-12-2008-u8ygfnmb.jpg

    http://nawasreh.com/samieo/images-w86nk430g0.gif

    http://nawasreh.com/samieo/images-hhggg2.jpg

    http://nawasreh.com/samieo/images-XXXXXX.gif

    http://nawasreh.com/samieo/images-get-12-2008-j36qbh19.jpg

    http://nawasreh.com/samieo/images-get-12-2008-2irn2t1b.jpg
    , Jan 15, 2009
    1. Advertising

  2. Jani Guest

    On 15 Jan., 11:28, wrote:
    > Un moment de votre temps ,pas plus
    >
    > A second of your time not more than that
    >
    > Un Segundo de tu tiempo y no mas

    It's difficult to translate into english what my father told me, but -
    I will try:

    "You can shit on my head
    but I don't allow you to rub it around with your hands."
    Jani, Jan 15, 2009
    1. Advertising

  3. Adrian Guest

    <> wrote in message

    <snipped>

    Even many Jews disagree with what is happening in Gaza. What do you want to
    achieve with this kind of posting? Apart from it being OT, your message is
    rather ineffective.

    Adrian.
    Adrian, Jan 20, 2009
    1. Advertising