    Is this possible or this is an administrator job that can not be done
    automaticaly?

    Thank you.

    Cosmin, Jul 15, 2003
    1. Advertising

  2. Cosmin

    Cosmin Guest

    Am o aplicatie asp.net si inca o aplicatie de setup pentru aplicatia
    asp.net.
    Aplicatia de setup se ruleaza pe fiecare server unde se doreste instalarea
    aplicatiei asp. Din consola de administrare a IIS se poate cu click dreapta
    pe o aplicatie sa setez aplicatia sa ruleze sub un anumit cont.
    Intrebarea mea este cum fac aplicatia de setup sa-mi seteze si userul
    in contextul careia sa ruleze aplicatia tocmai instalata.
    Ideea cu un fisier bat este buna pentru ca pot sa-l includ in setup, insa
    nu stiu o comanda care sa schimbe userul sub care ruleaza o aplicatie in
    IIS.

    Schedule nu se aplica pentru ca rulez doar odata setup-ul.

    Multumesc.

    "ovidiu pismac[GeCAD]" <> wrote in message
    > Daca aplicatia are un serviciu care este vizibil in Services in Windows

    2000
    > sau XP atunci puteti configura acel serviciu sa ruleze sub un anume cont.
    > S-au puteti face un fisier bat care sa ruleze la startarea calculatorului
    > acea aplicatie.
    > Se poate face un schedule cu acest bat in task scheduler
    >
    > --
    > Ovidiu Pismac , MCSA
    > GeCAD Software
    >
    > ***
    >
    > Continutul acestui mesaj trebuie considerat "ca atare", fara a fi scos din
    > contextul in care a fost trimis. Acest mesaj nu implica nici o obligatie

    sau
    > responsabilitate din partea expeditorului sau al angajatorului acestuia.
    > Va rugam sa continuati discutia pe acest forum si nu prin mesaj direct

    catre

    Cosmin, Jul 17, 2003
    1. Advertising

  3. Poate ca si asta ajuta. Nu descrie cum s-ar face acest lucu programatic dar
    spune cam ce trebuie facut pentru a seta o anume aplicatie WEB sa ruleze sub
    alt user account decat SYSTEM ACCOUNT.
    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;319067
    E posibil sa te intereseze si ceea ce scrie la urmatoarea adresa:
    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;306158

    Cosmin Petrenciuc, Jul 28, 2003
    1. Advertising