Whats wrong in this code??

Discussion in 'HTML' started by Tinus, Sep 2, 2003.

  1. Tinus

    Tinus Guest

    Wie kan mij vertellen waarom onderstaande buttons niet werken.
    Bedoeling is om een meunu te maken die verschillend applicaties al dan
    niet in hetzelfde venster openen. (in dit geval WIN.INI)

    Alvast bedankt voor de oplossing ;-)

    Tinus

    <head>
    <title>
    Test
    </title>
    </head>
    <BODY STYLE="color: Black; background-color: Background" scroll
    ="no">
    <BASEFONT SIZE="2" FACE="Arial">
    <CENTER>
    <BR>
    <BR>
    <BR>
    <BR>
    <BR>
    <BR>
    <TABLE BORDER="3" WIDTH="450" BGCOLOR="#C0C0C0">
    <TR>
    <TD>
    <CENTER>
    <BR>
    <TABLE>
    <TR>
    <TD>
    <FIELDSET>
    <LEGEND>
    <FONT SIZE="1">
    Test
    </FONT>
    </LEGEND>
    <FONT SIZE="+3" FACE="Times New Roman">
    <B>
    <I>
    &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Test&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
    </I>
    </B>
    </FONT>
    </FIELDSET>
    </TD>
    </TR>
    </TABLE>
    <TABLE WIDTH="95%">
    <TR>
    <TD VALIGN="TOP" ALIGN="CENTER">
    <TR>
    <TD>
    <CENTER>
    <BR>
    <A HREF="C:\windows\win.ini"
    STYLE="text-decoration:none;">
    <BUTTON style="height:40px; width:225px">
    Win.ini openen in zelfde venster
    </button>
    </A>
    <BR>
    <BR>
    <A HREF="C:\windows\win.ini"
    STYLE="text-decoration:none;" target="blanc">
    <BUTTON style="height:40px; width:225px">
    Win.ini openen in nieuw venster
[...]
    Win.ini openen in nieuw venster zonder knop (dit werkt)
    </A>
    <BR>
    <BR>
    <BR>
    </CENTER>
    </TD>
    </TR>
    </TD>
    </TR>
    </TABLE>
    </CENTER>
    </TD>
    </TR>
    </TABLE>
    </CENTER>
    Tinus, Sep 2, 2003
    1. Advertising

  2. In article <>,
    says...
> [...]
    > Bedoeling is om een meunu te maken die verschillend applicaties al dan
    > niet in hetzelfde venster openen. (in dit geval WIN.INI)

    It uses deprecated elements (font, center), and fictional attributes.

    http://www.w3.org/TR/html401/
    http://validator.w3.org/

    --
    Hywel
    Hywel Jenkins, Sep 2, 2003
    1. Advertising

  3. "Tinus" <> schreef in bericht
> [...]
    > Bedoeling is om een meunu te maken die verschillend applicaties al dan
    > niet in hetzelfde venster openen. (in dit geval WIN.INI)

    Hywel's suggestie is juist:
    Het is altijd een goed idee om je HTML syntax de valideren op
    http://validator.w3.org
    zorg er voor dat je html syntax klopt voordat je hier komt vragen waarom
    iets niet werkt.
    Je maakt het je eigen een stuk makkelijk wanneer je Engels als voertaal zou
    gebruiken.

    (Just a message in Dutch)

    --
    Met vriendelijke groet,