dandelion

Hoi Wim,

Ik hoop dat je goed weer in Ierland bent aangekomen. Hetw as een vrij intens
nieuwjaa, maar ik denk dat je gelijk hebt als je zegtd at je het beter *nu*
kunt uitspreken dan als een van ons tweeen in de kist ligt. Dus het is goed
dat je je even hebt laten gaan. Waar een flinke dosis alcohol al niet goed
voor is.

Natuurlijk heb ik een andere kijk op sommige dingen dan jij, en dat is ook
niet meer dan normaal. Ik ga je echter niet vervelen met alle details, want
dat leidt nergens toe. Daar praten we nog wel eens over.

Na Pappie's verjaardag ben ik Oom Benny tegen het lijf gelopen. Die kan als
afschrikwekkend voorbeeld dienen, wat dat betreft.

Liefs & Groeten aan Eileen (spel ik dat goed?),

Renate.

PS. Eileen is een hele leuke meid en ze vond de familie "cool"...