yapay sinir aglari

comen

elinde yapay sinir aglari cercevesinde karakter tanimlama programi
kaynak kodu olan var mi
ve ya bu konuda bilgisi olan var mi

Ferruh Yigit

comen said:
elinde yapay sinir aglari cercevesinde karakter tanimlama programi
kaynak kodu olan var mi
ve ya bu konuda bilgisi olan var mi

I dont think you can able to find sample source code related to "letter
recognition with neural networks" in this news group.

Not for source code but for starting point you can try:
comp.ai.neural-nets