Hi everyone, I need advice from a developer with experience in team projects, please help me

Joined
Apr 22, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Hi everyone, I need advice from a developer with experience in team projects, please help me

Joined
Apr 22, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Salom !

Iltimos, nima haqida maslahat bering?
Salom, meni loyihaga taklif qilishyapti. Men uning VR qismiga yordam berishim kerak. Suhbat seshanba kuni bo'ladi, lekin men hali tajribam yo'q, shuning uchun intervyuni qanday tozalashimga yordam bering